10. Printmore Sdn Bhd – Printing

Selamat pagi semua. Bangun-bangun hari ni, aku ingat nak buat entry pasal kad kahwin. Kad kahwin aku, aku design sendiri je. Tak siap lagi. Baru siap muke depan dan belakang je. Isi kat dalam plus peta tak siap lagi. Nanti bile dah siap, aku nak hantar printing dekat kedai je.

printing, kad kahwin, diy kad kahwin

Printmore Sdn Bhd

Ni ha dia, kedai printing yang dicadangkan oleh Anis dari group Facebook Bride to be (Malaysia). Printmore Sdn Bhd. Kalau korang nak print kad lebih 1000 keping, aku memang rekemen kat kedai ni. Memang murah untuk 1000 keping ke atas. Kalau bawah 1000 keping, mungkin harga dieorang standard je. Macam-macam service printing dieorang boleh buat termasuk print business/name card, kad, poster, booklet, note book and macam-macam lagi lah.

print kad kahein, kad kahwin diyprint kad kahwin, printmore, kad kahwin diy

*Nak jelas sikit, klik kat gambar.

Untuk kad tu, dua size, A4 dan A3. Ade pakej harga yang boleh print sebelah sahaja dan ade jugak pakej harga yang boleh print due-due bahagian sekali. Material kad yang digunakan pulak adalah ArtCard 260gsm dengan 310gsm. Kalau nak murah, ambil yang 260gsm je. Bagi aku memang berbaloi kalau hantar print kat Printmore Sdn Bhd kalau kad korang banyak.

lokasi printmore sdn bhd

*Klik gambar untuk lebih jelas.

Korang boleh jumpe Printmore Sdn Bhd dekat 3 tempat – cawangan Kuala Lumpur (Head Office), Petaling Jaya dan Serdang. Untuk alamat penuh dan nombor telefon, korang boleh pergi ke website dieorang – Printmore Sdn Bhd Contact Us.

Aku dah check Facebook, Printmore Sdn Bhd tak dek akaun Facebook. Dieorang just ada website je. Ape kate, korang check the out~

Website: Printmore Sdn Bhd

*Nanti kad kahwin aku dah siap design, aku update kat next next next entry. ;p

4 thoughts on “10. Printmore Sdn Bhd – Printing

  1. Pingback: 52. Kad Kahwin DIY Dah Siap. | Misi Kahwin

Hey babe, komen le.

