21. Aku Join DIGI WWWOW Internet For All Awards!

Hello guys! Hari ni tak nak cerite benda-benda sedih. Hari ni nak cerite pasal contest!!!! Hehehe. Aku ade join DiGi WWWOW Awards. Niat nak menang tu tak dek lah sebab aku hanya blogger picisan je. Start pun terhegeh-hegeh lagi.  Tapi aku rase ni antara satu medium untuk aku promote blog aku ke luar. Hehehe.

DiGi WWWOW Awards, contest, awards, churp churp

Entry aku

Mintak jase baik korang untuk share dan vote untuk aku. Kalau aku menang (kahkahkah) aku janji belanje korang makan dekat tempat mahal even untuk orang-orang Singapore pun nun di sana. Meh meh pinky promise. Hehehehe.

Untuk vote atau share, korang boleh klik pada gambar di atas atau link Entry Aku dan korang akan di’redirect’kan ke entry aku – macam gambar kat bawah ni. Korang boleh SHARE atau VOTE untuk aku. Terima kasih😀

DiGi WWWOW Awards, vote, Misi Kahwin

1. Untuk VOTE, highlight kan link https://misikahwin.wordpress.com tu, tekan Ctrl + C lepas tu Ctrl V dekat blog korang or dekat Facebook korang or dekat Twitter korang.

2. Untuk VOTE, korang boleh log in pakai Facebook atau Google+ atau Twitter dan VOTE!

Oh korang pun, ape kate join jugak? Ape salah nye, no harm pun. Come come jom join. Nanti korang dah join jangan lupe bagi link. Aku akan VOTE untuk korang jugak. Jom join, klik DiGi WWWOW Award Submit Entry!

Sambil-sambil tu tolong aku kumpul duit kawen? Tolong click iklan ChurpChurp di bawah. Thanks.

Do you have a fav microblog in mind? Is it me? Hahahha. Vote for me to win #DGWWWOW Awards before 23 June.

Vote for me, please :”> 

2 thoughts on “21. Aku Join DIGI WWWOW Internet For All Awards!

Hey babe, komen le.

