23. Contest – Jom Meriah Bersama Lisa Sughihani!

Tempoh Contest: 16hb May 2013 – 30hb Jun 2013

Amboi, apehal berderet-deret hari aku duk post entry pasal contest ni? Semangat tak? Orang nak bagi bende free kot. Senang pulak tu. So ape salahnye aku share mende-mende cam ni kat korang kan? Tapi tapi tapi, tang contest ambik gambar ni, memang aku tak layan sangat. Orang tak cantik kan, segan lah nak tunjuk muke. Bahahaha. Kalau aku cantik macam Lisa Sughihani ni, dah lame aku cam-whore macam orang gile.

Jom Meriah Bersama Lisa Surihani

Jom Meriah Bersama Lisa Sughihani

So, macam mane nak join contest ni? Senang ja bah.

STEP 1: Ambil gambar korang. Nak ambik gambar macam style Lisa letak riben pink atas kepala pun boleh.

STEP 2: Pergi Twitter korang dan tag kawan lepas tu tweet je. Make sure ayat tweet korang macam ni.

“@<your friend>, JOM bergambar macam professional dengan #SonyMalaysia #NEX-3N”

Dah setel. Tak dek susah-susah pun. Tapi, aku tahu korang mesti nak tahu hadiah die ape kan? Jom tengok ape hadiah Contest Jom Meriah Bersama Lisa Surihani kat bawah.

hadiah, contest, Jom Meriah Bersama Lisa Surihani, Sony

Hambik kau! Raya Open House dengan Lisa Surihani plus barang Sony berharga RM10 000. Aku rase dieorang nak bagi TV Plasma kot. Woot woot! Gileeee. And and 3 hadiah sampingan Kamera Sony NEX-3N.

contest, NEX-3N, kamera, hadiah

Kamera SONY NEX-3N

Tu dia Kamera NEX-3N. Kalau korang nak tahu overview dan specification tentang Kamera Sony NEX-3N ni, korang click je dekat gambar kamera tu kat atas. Well, have fun and join the contest!😀 More info pergi je ke website SONY Jom Meriah Bersama Lisa Surihani.

*Psst, korang tak nak join DiGi WWWOW Awards ke? Jom join sini –> DiGi WWWOW Awards Submit!

Hey babe, komen le.

