39. Peta Lokasi Pihak Lelaki Untuk Kad Kahwin

Semalam aku ade cerita pelan lokasi belah perempuan dah siap kan? Ok, hari ni pulak, pelan lokasi untuk belah lelaki dah siap. Yeay! Minggu yang sungguh produktif. Tak tahu kenapa. Bulan puasa kot? Tak banyak keluar. Hahahha.

peta kad kahwin, kad kahwin diy, diy, pelan lokasi rumah pengantin perempuan

Pelan lokasi pengantin lelaki dalam Adobe Illustrator CS3.

peta kad kahwin, kad kahwin diy, diy, pelan lokasi rumah pengantin perempuan

Hasil lepas di’JPEG’kan.

Kau ingat senang ke nak buat peta untuk belah laki? Susah woo. Banyak komplen je bakal laki aku ni. Salah letak itu slah letak ini. Nasib baik last-last sekali tunang aku cakap ok. Hahaha. Peta dah siap. Time untuk kad kahwin pulak. Sebelum, makan ais krim King’s Grand kejap. Kantoi tak pose. >.<

4 thoughts on “39. Peta Lokasi Pihak Lelaki Untuk Kad Kahwin

    • mimi cube mintak kad kawen area rumah die.. ikut je dari kad tu.. mesti same je… hehehe.. kiteorang ni pun buat macam tu jugak.. ambil kad kawen yang jiran bagi, lepas tu ikut dari situ..

Hey babe, komen le.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s