54. Perkara Asas Fardhu Ain (PDF) – Interview Pejabat Agama

Okay, ramai yang bertanya apa soalan bocor waktu di’interview’ ustaz-ustaz  atau ustazah-ustazah waktu hantar borang kahwin kan. Ni aku nak share sikit soalan-soalan yang mungkin ditanya. Aku tak kena tanya pun sebab ayah aku yang tolong hantarkan borang. Al-maklumlah, aku duduk KL, tak sempat nak balik hantar borang (eceh alasan). And tunang aku pun tak kena waktu hantar borang dia dekat Selangor.

 

Tapi, just be prepare je la. Aku tahu soalan-soalan yang ditanya tu soalan-soalan asas je yang wajib kita tahu. Tapi, kadang-kadang bila kena soal dek orang lain, cuak jugak kot. Mau tergagap-gagap tersekat. Macam ustazah tanya korang time PAFA, korang tercuak dan salah baca. Wahahahha. Kantoi lah aku punye pengalaman tu. :p

 

Ok ok so korang klik je icon download kat bawah ni dan baca. Good luck🙂

download

 

4 thoughts on “54. Perkara Asas Fardhu Ain (PDF) – Interview Pejabat Agama

Hey babe, komen le.

