55. Supplement Drinks Sebelum Nikah

Hari tu aku tengok Groupon ada buat discount untuk Innershine Pati Prune. Tapi yang lama punya lah, bukan yang baru punye. Dieorang buat discount untuk Innershine Pati Prune yang Maya Karin jadi duta, bukan yang si Izara Aisyah tu. Harga RM80 untuk 2 packs Innershine Pati Prune. 1 pack ade 12 botol. So, sebotol aku dapat harga RM3 lebih. Untung lah sikit. Sebenarnya diaorang nak habiskan stock kot. Expiry date bulan November. Hohoho. So, aku ada sebulan untuk habiskan 24 botol. :p

innershine pati prune

Tapi, atas dasar nak nampak berseri sikit pada hari nikah aku nanti *eceh eceh*, aku pun tergerak nak beli innershine sementara nak tunggu Groupon pos kan bulan Oktober nanti. Aku pun belilah sekotak Innershine yang baru tu. Harga RM49.90 ada 12 kotak 42ml. Testing lah sikit konon-kononnya.

innershine pati prune

 

First day aku test minum, excited lah kononnya. Sekali telan, Ya Rabbi. Gila kuat rasa prune dia. Hahaha. Aku memang tak berkenan pulak dengan rasa pekat pati prune dia. Annnndddd….. Aku ada total 11 botol plus 2 packs of 12 bottles each lagi dekat kampung untuk aku habiskan. >.< Haruuuuu~

innershine pati prune

 

Tapi, demi nak nampak berseri, aku gagahkan diri jugak untuk habiskan kesemua botol yang ada. Doa kan aku please. =____=

5 thoughts on “55. Supplement Drinks Sebelum Nikah

  1. Pingback: 81. Innershine Groupon Dah Sampai | Misi Kahwin

Hey babe, komen le.

