57. Design Baju Untuk Majlis Bertandang

Baju nikah dah setel. Baju majlis bersanding dah setel design. So, kali ni aku nak cerita pasal design untuk majlis bertandang yang akan diadakan di Rembau. Sejak budak-budak aku tahu majlis belah lelaki buat dekat Rembau, everyone is like “Yo, Rembau most wanted yaw!”. Ok ok ok, aku faham. Aku faham. =___=

So yep, bagi korang yang baca post aku sebelum ni, aku ada cakap yang aku ni jenis tak berkenan sangat nak pakai baju kurung, kebaya etc. Tapi demi hari bahagia ku, nak lah melawa sikit kan. Orang kata, perempuan ni nampak lagi ayu kalau pakai baju-baju yang bersopan santun ni. Ihik. So, I present to you, my design for majlis bertandang nanti.

baju untuk bertandang, majlis bertandang

Ini kira apa ya? Jubah ke dress? Entah lah aku pun tak tahu. Yang aku tahu nak design macam ni je. Tema belah bertandang ialah off white dengan biru muda. Oh, and aku dah hantar tempah dress ni dekat tempat yang sama aku hantar baju kurung moden untuk majlis bersanding tu -> Butik Umairah. Macam baju kurung moden tu jugak, aku tempah plain dress warna off white je. Lace dan manik nanti aku akan jahit sendiri. Hee.

Nanti baju dah siap jahit dekat Butik Umairah, aku upload gambar kat sini dan buat review sama ada berbaloi ke tak buat dekat Butik Umairah tu. Stay tuned.

Hey babe, komen le.

