59. Lace Putih Untuk Baju Bersanding

Lace lace lace. Baru aku tahu lace ni mahal rupanya. Ataupun aku yang tak reti membeli ni noob sangat senang kena tipu? Lace yang aku beli RM80 semeter dan aku beli semeter je sebab nak tepek dekat baju je pun. Tak apa lah, kene tipu ke memang harga betul ke. Aku malas nak ambil port. Kalau aku kene tipu, aku mintak sangat doa banyak-banyak Allah murahkan rezeki aku dan keluarga. Kalau harga betul RM80 semeter, aku doakan peniaga tu murah rezeki dan turunkan harga lace supaya orang lain boleh beli dengan harga yang lebih murah.

lace putih, lace untuk baju kahwin, baju lace

 

And yes, ni lah rupa lace yang aku beli untuk buat tepek dekat baju aku. InsyaAllah cukup nak letak dekat tangan dua belah dan tengah dada. Redha, padahal dah ukur dah. Hikhikhik.

lace putih, lace untuk baju kahwin, baju lace

 

Lace ni aku beli tak lain tak bukan dekat Jalan TAR. Kedai mane aku dah tak ingat. Nasihat aku pada korang-korang yang planning nak kawen or dah ade boypren/girlpren, pergi lah rajin-rajin turun Jalan TAR and usha harga-harga segala mak nenek kain dekat sane supaya korang boleh tahu mana satu kedai yang boleh bagi korang murah. And jangan lupa rajin tawar menawar. Aku ni bahase tak reti langsung tawar menawar. Heh heh heh ~ =____=

6 thoughts on “59. Lace Putih Untuk Baju Bersanding

  1. xtau la mahal ke tak..tp mahal ke murah terletak pada kualiti dan design lace..saya dulu beli yang lebihan je..x mampu nak beli yg mahal2..huhuhu..apa2 pun lace putih mmg cantik sgt2🙂

Hey babe, komen le.

