60. Lace Biru Untuk Baju Majlis Bertandang

Biru biru biru. Lately aku makin jatuh cinta dengan warna biru. Nak nak lagi biru turqoise. Jatuh. Cinta. Habis. Dan dan pulak majlis bertandang tema dia warna biru. Ngehngehngeh~ So so so, ni lace yang aku akan pakai untuk tepek dekat dress belah majlis bertandang nanti.

lace putih, lace untuk baju kahwin, baju lace

 

Biru muda dengan putih, kombinasi warna yang cantik. Semua warna campur dengan putih cantik kan? Heh. 

lace putih, lace untuk baju kahwin, baju lace

 

Lace ni sama macam lace putih aku beli tu RM80 semeter. Sila jangan komplen pape pasal harga. Aku dah beli pun. Tunang dengan mak aku kata redha je. Yes, I am now. Hehehehe. Bukan nak kata duit aku banyak, cuma mungkin rezeki dieorang dah la tu. Lagipun aku beli lace ni dah lameeeeee dulu. Pemikiran masih tak matang. Hohohoho~

 

Doakan kan je lah rezeki aku berlimpah ruah lepas ni. Amiiiiinn~ Korang pun same, insyaAllah rezeki melimpah ruah.🙂

3 thoughts on “60. Lace Biru Untuk Baju Majlis Bertandang

Hey babe, komen le.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s