64. Doorgift Bag – Sayang U Sdn Bhd

Doorgift untuk VIP! Aku budget untuk VIP, doorgift bag 80 sen sekeping. Tapi, Alhamdullilah, aku dapat cari yang aku berkenan dan harga pun okay. Cantik pun cantik. Untuk VIP punya doorgift, aku budget 100 orang. 60 orang untuk rombongan lelaki dan the rest untuk saudara-saudara dan kawan-kawan.

doorgift bag, sayang u sdn bhd, doorgift, bag doorgift

Ni dia rupa doorgift yang aku pilih untuk VIP. Ceyh, VIP sangat. =____= Aku beli warna lain-lain. Biru, merah, pink, hijau ape dah lagi warna tak ingat dah. Ada design lain yang aku berkenan tapi saiz dia kecik sangat. Tak muat nak letak 3 barang untuk VIP.

doorgift bag, sayang u sdn bhd, doorgift, bag doorgift

Harga pun murah. RM3.60 sepaket. 1 paket ada 10 keping doorgift bag. So total semua RM36. Still under my budget.

doorgift bag, sayang u sdn bhd, doorgift, bag doorgift

Kat mana aku beli? Aku beli ni dekat Sayang You Sdn Bhd. Memang special place untuk barang-barang kahwin je semua. Sayang You ni dekat Semua House. Korang naik lift, tekan level U5, nampak je gerbang, ha itu lah dia. Senang je nak cari.

 

Kalau nak tengok Facebook dieorang pun ada. Website pun ada tapi tak berfungsi pun. Hehehe. Have fun there!!

Facebook : Sayang You

Website : Sayang You

2 thoughts on “64. Doorgift Bag – Sayang U Sdn Bhd

Hey babe, komen le.

