67. Veil Untuk Majlis Bersanding – Syarikat Bunga Reben

Hari semalam dah cerita aku beli net off white untuk nikah dengan majlis bertandang kan. Ha, untuk majlis bersanding pulak aku beli net lembut warna hitam sebab tema hitam putih la konon-konon nya.

veil, net. net untuk veil, veil hitam, hitam, sanding, net untuk veil sandin, hitam, net hitam, syarikat bunga reben

Net hitam ni aku beli tempat yang sama aku beli net off white semalam. Harga net hitam ni murah sikit sebab lebih keras dari net off white semalam. Net yang semalam tu dah tak ada warna hitam. Stock dah habis. Net hitam ni harga dia RM5.50 semeter. Aku beli satu meter jugak. Bila ukur pun sampai bawah punggung.
veil, net. net untuk veil, veil hitam, hitam, sanding, net untuk veil sandin, hitam, net hitam, syarikat bunga reben

So kalau korang nak beli net murah, boleh cari dekat Syarikat Bunga Reben. Memang berbaloi.🙂 Recommended.

Hey babe, komen le.

