69. Crepe Paper Murah – Syarikat Bunga Reben

Sekarang ni ramai gila yang suka pakai crepe paper buat deko kan? Senang dapat pulak tu. Belambak dekat online dan kedai. Tapi kadang-kadang tu harga macam melampau sikit tak? So, kat sini aku nak rekemen kedai mana nak dapatkan crepe paper dengan harga ketar lutut tak percaya. Hahahaha.

crepe paper, crepe paper murah, syarikat bunga reben, kertas tissue, crepe paper putih

Asal-asal sekali, mak aku order crepe paper brand ni online. Tapi aku dah tak ingat nama die sebab susah gila pelik-pelik nama. So, korang kalau korang nak bukak bisnes nanti, jangan lah letak name-name yang susah nak ingat. Rugi tahu. Dekat online tu mak beli RM50 untuk 100 keping crepe paper dan beberapa crepe paper yang keras sikit.

crepe paper

Waktu tengah buat bunga guna crepe paper ni, tiba-tiba crepe paper dah habis. So, aku kena lah mencari pulak kat mana nak beli crepe paper lagi. Mak nak order tempat yang sama online tapi aku rasa mahal sangat tu. 150 keping RM93.80. So, waktu jalan-jalan dekat Jalan TAR, aku tanya dekat Syarikat Bunga Reben dieorang ada ke tak crepe paper brand yang aku nak tu. Waktu aku round-round dalam kedai dia, tak nampak pulak. Rupa-rupanya ada. Alhamdullilah. Beli banyak-banyak dapat murah. 1 bundle 50 keping dapat RM17.50. Kira sekeping dalam 35 sen. Untung ke tak tu? Untung kan. Kalau tempat lain, paling murah pun 40 sen je dapat. Ade jugak yang jual sampai RM1.00. Mak aih.

harga crepe paper

So, yeah. Pergi lah Syarikat Bunga Reben kalau korang nak cari barang-barang deko or barang-barang art. Setakat ni, tempat ni lah paling murah barang-barang dia aku tengok. So, good luck!🙂

10 thoughts on “69. Crepe Paper Murah – Syarikat Bunga Reben

    • hafizah, i tak sure website dieorang ade letak ke tak. tapi kat kedai die memang ade. die tak letak dekat luar. waktu i pergi hari tu, tak jumpe pun kat mane die letak crepe paper. kena tanya salesgirl die baru die keluarkan dari stor kot. nanti u pergi sane, u tanya salesgirl die ok?

Hey babe, komen le.

