73. Baju Bersanding Perempuan – Butik Umairah

Baju kahwin aku dah lama dah siap jahit. Lambat update je. Hehehe. Aku tempah dekat Butik Umairah dalam Medan MARA. Murah je tempah dengan dia. Aku tempah baju kurung moden, dress jubah dan baju melayu jenis yang keras untuk tunang aku dekat Butik Umairah ni. Dia buat tak dek lah lama sangat. Dalam 3 minggu macam tu dah siap. Tapi, kene extend lama sikit sebab kene alter sikit lepas fitting.

baju sanding, baju bersanding, baju kahwin, off white, baju kurung modern

Ni dia baju kurung moden aku. Belah luar kain satin charmeuse. Abaikan segala kedutan tu. Baju ni lepas aku keromot letak dalam beg. Hehehe. Lining belah dalam pakai chiffon biasa je.

baju sanding, baju bersanding, baju kahwin, off white, baju kurung modern

Total tempah baju ni RM160 temasuk lining. Mahal sikit tak? Sebab dia tahu kite nak buat baju pengantin kot. Cas lah mahal sikit. Kalau cakap nak buat baju biasa, maybe boleh dapat murah sikit. Hehehe. Tapi bagi aku, ni dah kira mampu milik lah harga nya.

baju sanding, baju bersanding, baju kahwin, off white, baju kurung modern

 

so, sapa-sapa yang berkenan, boleh pergi dekat Butik Umairah. Lokasi Medan MARA sebelah Pertama Kompleks. First floor. Naik eskeletor (macam mana nak eja) pusing kiri sikit, straight je sampai hujung. Lepas tu pusing kiri lagi. Nanti jumpe la kedai die. Tersorok sikit dekat dalam-dalam. Hehehe. Good luck!

3 thoughts on “73. Baju Bersanding Perempuan – Butik Umairah

Hey babe, komen le.