79. Teaser Doorgift

Ini design doorgift yang aku nak bagi pada tetamu yang datang kenduri aku nanti. Tapi seperti biasa, ayah aku tak berkenan. Kali ni bukan sebab moden sangat, tapi sebab murah sangat. Hahahhaa. Geli hati aku dengan ayah ni. Mula-mula aku berkeras gila nak bagi doorgfit ni saje sebab murah. Aku siap cakap kat ayah, aku ade bajet ciput ni je untuk doorgift. Last-last, ayah sponsor doorgift.

Aku still geram nak buat doorgfit ni jugak. So, decision yang aku dengan ayah ambil, bagi dua-dua doorgift ni letak dalam paper bag. Nak tahu doorgift ape? Hehehehe. Lek lu~ Tunggu majlis minggu depan ye. Aku bagi hint design yang aku sketch dalam buku kahwin aku ni sikit. Lain-lain tunggu nanti.😀

doorgift, diy doorgift, diy, doorgift murah

One thought on “79. Teaser Doorgift

  1. Salam

    Kami jual printed paperbag & sticker (plain/custom nk letak nma pn ada), boleh google: cardbymyan or click HERE

    Tq tuan tanah

Hey babe, komen le.

