81. Innershine Groupon Dah Sampai

Sape-sape yang follow cerita aku dari awal sampai sekarang mesti tahu aku ade order Innershine murah dari groupon dulu. Aku ade cerita dekat sini –> Supplement Drinks Sebelum Nikah. Hehehehe. Aku dah dapat parcel dari Groupon 3 Oktober yang lepas. Maka nya, setiap malam sebelum tidur, aku memang minum pati prune ni je kejenya.

innershine pati prune, pati prune, innershine, groupon

Tadaaaaa! Parcel nya. Waktu orang Gdex datang hantar parcel ni, aku tengah testing baju bersanding. Rilek aku kuar pakai baju tu depan abang Gdex. Wahahahaha.

innershine pati prune, pati prune, innershine, groupon

Bukak-bukak parcel je, ade bubble wrap. Main picit-picit sat.

innershine pati prune, pati prune, innershine, groupon

Dan ini lah dia. Innershine Pati prune!! Dengan harapan nak jadi muka cantik macam Maya Karin. =____= Please~~~

innershine pati prune, pati prune, innershine, groupon

Yang ni perbezaan botol yang baru aku dapat – 70ml (kanan) dengan botol lama yang aku beli sendiri – 42ml (kiri). Bersabarlah wahai hati. teguhkan pendirian mu untuk menghabiskan innershine yang tinggal. Dua hari lepas, satu kotak dah habis. Tinggal satu kotak lagi yang ada 1 botol to go! Go go Atie. =____+

Hey babe, komen le.

