82. Baju Nikah DIY

Besok aku dah nak kahwin dan aku nak tunjuk sikit baju nikah aku. Hahahha. Baju nikah ni aku beli dah siap dekat Twilight Violet Boutique. Aku ade cerite dekat sini –> Guna Duit BRIM Beli Baju Nikah. Tapi sebab terbeli saz besar, mak tolong alter kan dan tambah manik. Sweet gila mak aku ni. Nak nangis rase. :’)

So, ni lah baju nya. Tidak lah seberapa tapi aku sangat suka. Nanti lepas kahwin, boleh pakai balik. Tak dek lah blink-blink sangat sampai rasa segan nak pakai. Hohohoho. Sebenarnya aku tak suka pakai baju kurung. =____=

baju nikah, baju nikah off white, baju nikah diy

Itu je lah kot. Good luck encik tunang melafazkan akad nikah besok. I love you. Wahahhaa.

4 thoughts on “82. Baju Nikah DIY

  1. good luck esok..selama bergelar puan..sy doa kan majlis berjalan lancar dan dipermudahkan.
    aritu tgk countdown blog awak lg 30ari..kejap je masa berlalu..
    saya doakan yg terbaik🙂

Hey babe, komen le.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s