85. Majlis Kenduri 19 Oktober 2013

Alhamdullilah, syukur. Semalam setel sudah akad nikah. Sah sah sah. Wahahhahhaa. Terima kasih mak dan ayah. Terima kasih banyak-banyak. Puas memleleh air mate semalam. Tengok typo siap memleleh. Malas nak padam typo tu. Hahahah. Semoga tak buruk dalam gambar. Wahahhaha.

logo, initial monogram wedding

Siang tadi pulak setel jugak majlis makan-makan. Alhamdullilah. Kepada sesiapa yang hadir memeriahkan, terima kasih banyak-banyak. Yang tak berkesempatan datang, sila lah datang ke majlis bertandang di Rembau. Kepada tetamu yang datang tadi, terima kasih. Maafkan dan halalkan segala kekurangan dari pihak kami. Doakan kami berdua serta keluarga.

Sebenarnya banyak lagi yang aku tak sempat nak cerita kan pasal wedding preparation aku dekat korang. Tak pe tak pe. Lepas Honeymoon ni aku sambung bercerita ok. Hihihih. Oh oh, lusa aku nak pergi honeymoon. Shhhh~ Jangan kacau. :p

Advertisements